TALE OF WOE

lunes, 30 de mayo de 2016

LA GOSSA SORDA: Fechas de las firmas de discos + Concierto en acústico


Fechas de las firmas de discos + Acústico de LA GOSSA SORDA
Dates de les signatures de discos + Acústic de LA GOSSA SORDA
  
Después de 17 años desde su primer concierto La Gossa Sorda dice adiós a los escenarios. Han sido muchos años y muchos kilómetros, un proceso de aprendizaje musical que ha marcado las vidas de los componentes del grupo. Han grabado cinco discos de estudio, en todos estos años, pero antes de despedirse de su público han querido plasmar toda la energía de sus conciertos, en un disco en directo que lleva el mismo nombre de la gira de despedida L’Última Volta.
Se trata de un doble CD-DVD grabado en dos conciertos el pasado mes de diciembre a la Sala Repvblicca de Mislata (Valencia). Dos horas de música donde La Gossa Sorda hace un repaso de toda su trayectoria, desde la primera maqueta, hasta el último disco La Polseguera. Cuentan para la ocasión con la colaboración de un puñado de amigos que les han acompañado todos estos años. Componentes de grupos como: Obrint Pas, La Raíz, Zoo, Aspencat, Auxili, Smoking Soul's i cantantes com Feliu Ventura, Manuela Alandes y Carles DéniaLa Gossa rescata algunos temas antiguos y prueba arreglos y perspectivas en los temas más conocidos.
El grupo terminará sus pasos en el mismo lugar donde todo empezó, en un concierto enPego el próximo 18 de junio. Después marcharán a Japón para participar en el festival Fuji Rock durante el mes de Julio. A partir de aquí, se terminará La Gossa Sorda, pero siempre nos quedarán sus canciones y este doble CD y DVD de despedida.
:: FIRMA DE DISCOS y ACÚSTICO DE LA GOSSA SORDA ::
Jueves 2 Junio - FNAC Valencia - 19:00h 
Jueves 9 Junio - Casal Jaume I de Gandía
Sábado 18 Junio - Casa de la cultura de Pego + CONCIERTO DE DESPEDIDA
................................................
  
Després de 17 anys del seu primer concert La Gossa Sorda diu adéu als escenaris. Han estat molts anys i molts kilometres a l'esquena, un procés d'aprenentatge musical que ha marcat les vides dels components del grup. Han gravat cinc discos d'estudi, en tots aquests anys, però abans d'acomiadar-se del públic han volgut  plasmar tota l'energia del seus concerts, en un disc en directe que porta el mateix nom de la gira de comiat L'Última Volta.
Es tracta d'un doble CD-DVD gravat en dos concerts el passat mes de desembre a la Sala Repvblicca de Mislata (València). Dues hores de música on La Gossa Sorda fa un repàs de tota la seua trajectòria, des de la primera maqueta, fins al darrer disc La Polseguera. Compten per a l'ocasió amb la col•laboració d'un grapat d'amics que els han acompanyat tots aquestos anys. Components de grups com: Obrint Pas, La Raíz, Zoo, Aspencat, Auxili, Smoking Soul's i cantants com Feliu Ventura, Manuela Alandes i Carles DéniaLa Gossa rescata alguns temes antics i prova amb nous arranjaments i perspectives en els temes més coneguts. 
El grup acabarà els seus passos al mateix lloc on tot va començar, el pròxim 18 de juny aPego. Després marxaran a Japó per a participar al festival Fuji Rock al mes de juliol. A partir d'ací, s'acabarà La Gossa Sorda, però sempre ens quedaran les seues cançons i aquest doble CD i DVD de comiat.
 :: SIGNATURES I ACÚSTICS DE LA GOSSA SORDA ::
Dijous 2 Juny - FNAC Valencia - 19:00h 
Dijous 9 Juny - Casal Jaume I de Gandía
Dissabte 18 Juny - Casa de la cultura de Pego + CONCERT DE COMIAT


Vídeos de "L'Última Volta En Concert"
:: Haz click sobre la imagen para ver el teaser de "L'Última Volta En Concert :: 

:: Haz click sobre la imagen para ver el vídeo de "Esbarzers" :: 

:: Haz click sobre la imagen para ver el vídeo de "Colpeja Fort" :: 

Contacto
ContrataciónSuport Produccions. +34 960095222 info@suportproduccions.com 

Prensa: Maldito Records. +34 963226556 prensa@malditorecords.net  
Web y redes sociales LA GOSSA SORDA:
    
  ..........................................................................................................
      
................................................

No hay comentarios:

Publicar un comentario